Skip to content
  • Värvid ja fondid – Need loovad meeleolu ja räägivad lugu ilma sõnadeta. Siin on heaks näiteks Coca-Cola punane või Tiffany sinine, mis on mõlemad suisa kaubamärgiga kaitstud.
  • Sõnum ja toon – Kas oled mänguline või tõsine? Toon võib olla mis iganes emotsioon ja see peegeldab sinu ettevõtte isikupära. Näiteks Nike’i sõnum “Just do it!” või Red Bull’i tunnuslause “Red Bull annab sulle tiivad” on kuulsad üle maailma.
  • Kogemus – Bränd ei ole kunagi täielik ilma kogemuseta. Kas su veebileht, suhtlus, sotsiaalmeedia ja teenus loovad tunde, mida sa tahad klientidele pakkuda? Head näited siin on maailmakuulus kohvikett Starbucks, kelle eesmärk on pakkuda kohvist kogemuseni elamust. Või ka näiteks Disney seisukoht, maagia igas detailis.

Anna oma ettevõtmisele identiteet, lugu ja olemus!

Tugeva brändi loomine on strateegiline ja läbimõeldud protsess, kus tuleb arvestada nii visuaalsete detailide, seaduste kui ka psühholoogiliste aspektidega. Parim on see töö usaldada kogenud brändingu spetsialistidele, kes aitavad:

  • Valida õiged värvid, mis peegeldavad sinu ettevõtte väärtusi.
  • Luua sobivad fondid, mis toetavad brändi selgust ja loetavust.
  • Loo kujundada brändi narratiiv, mis kõnetab sinu kliente ja loob tugeva emotsionaalse seose.

Bränding on rohkem kui lihtsalt logo – see on terviklik strateegia, mis ühendab sinu tooted ja teenused üheks loogiliseks ja mõjuvaks tervikuks.

“Tugev BRÄND on rohkem kui lihtsalt logo – see on lugu,
mis püüab pilku, ühendab ja aitab jääda meelde.”

etEesti
Verified by MonsterInsights